SmartHead bude reprezentovať udržateľné inovácie na EXPO 2020 v Dubaji

Po ročnom odklade 1. októbra 2021 oficiálne začalo EXPO 2020, ktoré sa tentokrát uskutoční v exotickom Dubaji. SmartHead bude so svojím riešením – digitálnym Profilom udržateľnosti – reprezentovať slovenské inovácie v oblasti digitalizácie firemnej udržateľnosti. SaaS produkt spoločnosti pritom priam dokonale zapadá do hlavného hesla EXPO Dubaj – „Spájanie myšlienok, vytváranie budúcnosti“.

V duchu myšlienky celej exhibície boli pre prezentujúce spoločnosti vytvorené tri subtémy – „Príležitosť“, „Mobilita“ a „Udržateľnosť“ – do ktorých je EXPO rozdelené. Spoločnosť SmartHead bude prezentovaná v dvoch základných tematických okruhoch – biodiverzita a klíma a globálne ciele – respektíve napojenie riešení na Ciele udržateľného rozvoja, predstavené OSN v roku 2015. SaaS produkt SmartHeadu – Profil udržateľnosti – prináša pre privátny ale aj verejný sektor riešenie v podobe optimalizácie výkonnosti spoločnosti prostredníctvom efektívneho merania, reportovania a transparentnej komunikácie výsledkov v oblasti udržateľnosti.
Všetky údaje o udržateľnosti spoločnosti: aktivity, dopady, metriky ESG, SDGs, certifikáty atď., majú spoločnosti na jednom mieste – s podrobnou analytikou a reportmi na sledovanie a dokazovanie pokroku svojim stakeholderom. Platforma SmartHead si už získala dôveru medzinárodných ale aj lokálnych spoločností, ako sú Tesco, Dell Technologies, McDonald’s, Dedoles, Citi, IBM, BMW, Oriflame, EY či Accace Slovakia.

Spoločnosť bude na EXPO 2020 reprezentovať CEO, Veronika Osvaldová. Priamo na mieste bude prezentovať doterajší vývoj platformy spolu s funkcionalitami a pripravovanými novinkami v podobe implementácie umelej inteligencie, ktorá bude firmám automaticky navrhovať aktivity a metriky, ktoré najlepšie zodpovedajú ich veľkosti, odvetviu, užívateľskej základni a potrebám. Predstaví tiež riešenie SmartHead pomocou konkrétnych Profilov udržateľnosti klientov SmartHead so zameraním na oslovenie nových klientov a partnerom s cieľom ďalšej expanzie spoločnosti na zahraničný trh.
Celková návštevnosť podujatia sa odhaduje v počte približne 25 miliónov návštevníkov z celého sveta, pričom sa na EXPO predstaví celkovo 192 krajín. EXPO 2021 bude prebiehať od 1.10.2021 do 31.3.2022.

Oficiálne prezentačné video SmartHead pre EXPO 2020 v Dubaji:
https://youtu.be/67ivUoUw6G8

Spoločnosť SmartHead je momentálne otvorená novým, potencionálnym investorom prostredníctvom crowdinvestingovej platformy Crowdberry. Minimálny investičný tiket začína od sumy 5000 €. Viac informácií o investičnej príležitosti nájdete na odkazu tu:
https://www.crowdberry.eu/opportunities/smarthead

5 1 vote
Article Rating
  • Komentáre
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
  • Podobné články
0
Novinky Technológie

Google čoskoro oddelí mobilné a nemobilné vyhľadávanie

0
Lifestyle Novinky Rady a tipy Trendy Zábava

Tieto svetové podcasty pre podnikateľov sa oplatí počúvať

0
Lifestyle Trendy

8 najlepších miest pre digitálnych nomádov

Navigácia

Magazíny